پوشش های آبگریز دافع آب قوی و بادوام

یک راه حل ابتکاری برای سطوح و مواد مختلف استفاده از پوشش های آبگریز دافع آب قوی و بادوام با بهره گیری از فناوری نانو با بسیاری از کاربردهای متنوع است. با این فناوری منسوجات، وسایل نقلیه، مصالح ساختمانی و موارد دیگر را می توان در برابر صدمات ناشی از آب و مواد خورنده ایمن نگه داشت. با محصولات نانوپودر توس وسایل و تجهیزات خود را با دوام تر و دافع آب کنید.

شرکت نانوپودر توس با استفاده از تمام مزایایی که فناوری نانو مدرن ارائه می دهد، راه حلهای موثری برای پوشش آبگریز ارائه می دهد. محصولات آماده و مواد اولیه این شرکت قادر است هر آنچه را که نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد.

پوشش های آبگریز

پوشش آبگریز یک لایه نازک نانومتری نازک است که بر روی سطوح اعمال شده و در نتیجه آنها را ضد آب می کند. آلودگی های سطحی به سادگی با باران شسته می شوند و تمیز نگه داشتن سطح بسیار ساده تر می شود.

پوشش های آبگریز نوعی فناوری نانو هستند که در بسیاری از صنایع استفاده می شوند. می توان از آنها برای بهبود طیف وسیعی از محصولات و مصالح مانند منسوجات، مصالح ساختمانی، مبلمان و موارد دیگر استفاده کرد.

کجا می توان از پوشش های آبگریز استفاده کرد؟

پوشش های آبگریز دافع آب قوی و بادوام مزایای زیادی را برای سطوح و محصولات از انواع مختلف ارائه می دهد. می توان از آن در صنایع و زمینه های کاری زیر استفاده کرد:

معماری/ساختمان: از یک پوشش آبگریز می توان هم در فضای باز و هم داخل ساختمان  استفاده کرد. با استفاده از یک دافع آب مقاوم، مصالح معدنی، فلزی و دیگر مصالح ساختمانی را تمیز و در برابر خوردگی ایمن نگه دارید.

بهداشت و صنایع غذایی: تمیز نگه داشتن سطوحی که زیاد لمس می شوند مانند درب ها، مبلمان و ظروف کار برای رفاه کارگران، بیماران و/یا مهمانان بسیار مهم است. پوشش آبگریز تمیز کردن و ضدعفونی کردن را آسان تر می کند، اما می تواند میکروب ها و باکتری ها را نیز دور نگه دارد.

صنعت خودرو و موارد دیگر: پوشش آبگریز قابل استفاده در انواع وسایل نقلیه کاربردی است. یک دافع آب مقاوم نه تنها خودروها، قایق ها و هواپیماها را از آب مصون نگه می دارد، بلکه ظاهر اولیه آن را حفظ کرده و سطح آن را در برابر خط و خش، اشعه ماوراء بنفش و خوردگی محافظت می کند. پوشش سرامیکی برای ماشین، قایق و هواپیما به یکی از رایج ترین کاربردهای حفاظتی نانو تبدیل شده است.

منسوجات: لباس کار، لباس ورزشی یا حتی لباس های روزمره می توانند در مقابل آب و آلودگی پایدار شوند به گونه ای که قابلیت دفع آب داشته باشند.

توسیل از برندهای شرکت نانو پودر توس متخصص همراه شما در حوزۀ پوشش های آبگریز است. ما راه حل هایی را برای هر نوع سطح و محصول ارائه می دهیم. شرکت نانوپودر توس راهی را برای بهبود محصولات، محیط کار و موارد دیگر با فناوری نوین نانو در اختیار شما قرار می دهد.